Guldborgsund Kommune introducerer forbedrede kontaktmuligheder og nye selvbetjeningssystemer

Foto: Guldborgsund Kommune.
dato

Guldborgsund Kommune annoncerer nye kontaktmuligheder, der giver bedre adgang til specifikke afdelinger såsom ejendomsskat og vejledning fra Jobcenteret.

Kommunens borgere får nu lettere ved at finde de rette kontaktpersoner og afdelinger gennem de opdaterede telefonnumre og telefontider, som kan findes på kommunens hjemmeside under "Kontakt".

Med det nye tryk selv-system, der træder i kraft ved opkald til kommunens hovednummer, kan borgere hurtigt blive guidet til den rette afdeling. Dette automatiske system er designet til at spare tid og reducere ventetider.

Systemet er nyt og vil kræve en periode med tilvænning. Kommunen vil løbende tilpasse og forbedre systemet baseret på erfaringer og feedback fra borgerne.

Det gradvise indfasningssystem forventes at være fuldt implementeret fra 1. juli. I denne periode vil man fortsat kunne finde de direkte telefonnumre på kommunens hjemmeside, hvor der også er mulighed for at skrive beskeder og give feedback.

For at forbedre servicen på Rådhuset vil der ikke længere være en bemandet informationsdisk. I stedet vil nye skilte og mødestandere guide borgerne ved ankomst. Det er vigtigt at have en forudbestilt aftale for at møde op på rådhuset. Personlig betjening kræver tidsbestilling via Borgerservice.

For yderligere information kan Byrådsmedlem Ole K. Larsen og leder af Bibliotek & Borgerservice Charlotte Møller kontaktes. Ole K. Larsen kan nås på tlf. 2518 0398 eller via mailen byokl@guldborgsund.dk, mens Charlotte Møller kan kontaktes på tlf. 2518 0370 eller mailen cm@guldborgsund.dk.

https://www.guldborgsund.dk/nyheder-og-pressemeddelelser/ritzau/saadan-faar-du-nemmest-fat-i-kommunen

Kilde: Guldborgsund Kommune